........

lunedì 21 gennaio 2013

Deti

DETI

Ishe altari ku rrëfehesha. Flisja e flisja mes mërmërimës së
       dallgëve
me një zë që të mos kuptohej nga të tjerët.
Kur ngriheshin tallazet e tua, e ngrija edhe unë zërin derisa
bërtisja mbi shkëmbijtë nga frika se nuk më dëgjoje.

Më mbuloje atëhere me shkumë
dhe lëpija kripën tënde
sëbashku me lotët.

Isha mësuar me shijen e tyre, isha mësuar me hidhërimet
të cilat më dukej se kurrë nuk do të më ndaheshin.

Nëpër dimëra kontrolloja tërë gjirin për të mbledhur oktapodët
që flakje enkas, bashkë me leshterikët dhe patavrat.
Një herë, kur e trashe zullumin, pashë të vinte drejt meje
një copë e madhe toke me gjithë pemët, si një ishull lundrues.

Për ditë të tëra hypja në këtë ishull si një Robinson Kryzo i
 vogël
derisa gjiri u skuq nga balta që tretej dhe pemët u shembën mbi
ujëra si ëndërrat e udhëtimeve që nuk i bëra.

Oqeanikët me dritat shumëkatëshe kalonin përballë
dhe nuk e ceknin tokën time, pëlhurat e velierave atje larg
i shtynte një erë tjetër
që mushkritë e mia s’e kishin provuar.

Në verë zhytesha në lëndinat e fund-Jonit dhe humbisja në
  barin e gjelbër të poseidonias,
i gudulisur nga valsi i lehtë i tyre
si  valsi i grunjërava në fusha. 

Pranë meje notonin peshq të ngathët e të verbër të thellësive,
të pamësuar me dritën, të rënë sa herë në rrjeta dhe të gjuajtur
me shkelma nga peshkatarët, sërish në ujë.

Isha si i verbuar edhe unë nga një pluhur i dëndur drite. 

Tërë fjalosjet vetmitare,
tërë rrëfimet e pafundme me ty
filluan të më rrethonin,
si një brerore e padukëshme shpresash
që ngjitej nga thellësia e labirinteve nënujore.

Ndjeja të më merreshin mendtë
dhe mesdita më flakte pranë teje,
dhe gjumi më zinte, përzjerë me rërën e nxehtë, me algat
përsipër, dhe valët që shtyheshin në brinjë. 

Shaluar mbi një kalë deti bridhja në hapësirat e çuditëshme të
ëndërrave dhe ndjeja të më filtrohej trishtimi
dhe të më avitej POEZIA, si rrezet e dritës
që kullosnin mbi hapësirën tënde, o det.

Frikë nuk pata më se mos më dëgjonin të tjerët. 

20 janar 2013


Nessun commento:

Posta un commento